Wir verwenden Cookies, um Inhalte und Anzeigen zu personalisieren, Funktionen für soziale Medien anbieten zu können und die Zugriffe auf unserer Website zu analysieren. Außerdem geben wir Informationen zu Ihrer Verwendung unserer Website an unsere Partner für soziale Medien, Werbung und Analysen weiter. Unsere Partner führen diese Informationen möglicherweise mit weiteren Daten zusammen, die Sie ihnen bereit gestellt haben oder die sie im Rahmen Ihrer Nutzung der Dienste gesammelt haben. Dies schließt unter Umständen die Weitergabe Ihrer Daten in die USA ein, denen kein angemessenes Datenschutzniveau bescheinigt wird. Daher könnten diese Daten einem staatlichen Zugriff von US-Behörden unterliegen. Näheres finden Sie in unserer Datenschutzbestimmung. Ihre Einwilligung zur Cookie-Nutzung können Sie jederzeit wieder in der Datenschutzerklärung widerrufen.
Notwendige Cookies
Cookies dieser Gruppe sind für den ordnungsgemäßen Betrieb der Webseite erforderlich. Sie sind nicht zustimmungspflichtig und können nicht deaktiviert werden. Mit der Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden.
Komfort Cookies
Unsere Webseite verwendet an einigen Stellen externe Dienste um zusätzliche Funktionen zu Verfügung zu stellen. In diese Gruppe fällt zum Beispiel unsere Google Buchvorschau.
Marketing-/ Tracking-Cookies
Diese Art von Cookies erlauben es uns unter anderem festzustellen, welche Inhalte Sie besonders interessieren. So
können wir unseren Service für Sie weiter ausbauen und unsere Webseite stetig verbessern.
In his new book Matthias Schrader, co-founder and CEO of SinnerSchrader, puts the digital transformation on its feet. Whoever starts the digital transformation at the company has already lost. In the meantime, digital products from companies such as Google, Apple, Facebook and Amazon are conquering the everyday life of users. They successfully penetrate sectors such as banking, insurance, telecommunications, retail and automotive. Many companies are in danger of losing their relationship with their customers. They become interchangeable. Matthias Schrader deciphers the code behind the Transformational Products, with which Google& Co. successfully reshape entire markets. The book also provides a playbook for the successful development of Transformational Products in the corporate context. In the end, it bridges the gap between product development and the digital transformation of companies. Transformational Products turn classic marketing into a legacy and thus from a solution to a problem. The weapons of advertising (promotion), distribution (place) and pricing policy (price) have become blunt. Digitisation is a huge challenge for the product, the fourth P in the marketing mix. The focus on the product as a success factor forces companies to focus on the concrete value-added contribution for their customers.
Autor
Matthias Schrader:Matthias Schrader is one of Europe's digital pioneers. He founded digital marketing and advertising agency SinnerSchrader in the mid-90s and began to develop e-commerce solutions for startups like Intershop, Ricardo and buecher.de, enabling them to go public earlier than expected. In 1999, SinnerSchrader issued a public offering of its own and was one of only a handful of fledgling companies that survived the so-called "new economy" and actually emerged strengthened by the experience. In 2006, Schrader founded the NEXT Conference which has become the leading symposium for digital transformation in Europe. Today, the author, with his team of more than 500 consultants, designers and software engineers, continues to assist many large DAX index companies to develop cutting-edge digital products. In February 2017, the worldwide management and technology consultancy Accenture announced it was taking a controlling interest in SinnerSchrader for a nine-figure sum.
Schlagwörter zu:
Transformational Products von Matthias Schrader - mit der ISBN: 9783981871173
Design; Digital transformation; Product Development, Online-Buchhandlung
Kunden Rezensionen: Transformational Products | Buch oder eBook | Matthias Schrader
Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden. Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.