Customer Relationship Management (eBook) von V. Kumar

Customer Relationship Management
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.
Concept, Strategy, and Tools, Originaltitel:Customer Relationship Management
 eBook
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar

51,16 €* eBook

ISBN-13:
9783642201103
Veröffentl:
2012
Einband:
eBook
Seiten:
379
Autor:
V. Kumar
eBook Format:
PDF
eBook-Typ:
eBook
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch
Kurzbeschreibung
This book closely examines the strategic and tactical aspects of customer relationship management as it stands today. Benefiting advanced students and working executives, the book stresses economic customer value as the guiding concept for marketing decisions.
Inhaltsverzeichnis
Preface.- 1 The Role of CRM.- 2 Relationship Marketing.- 3 Strategic CRM.- 4 Implementing the CM Strategy.- 5 CRM Metrics.- 6 Data Mining.- 7 Using Databases.- 8 Software Tools and Dashboards.- 9 Designing Loyalty Programs.- 10 Campaign Management.- 11 CRM and Multichannel Management.- 12 Customer Management in B2B.- 13 CRM and Consumer Behavior.- 14 Application of CRM in B2B and B2B Scenarios.- 15 The Future of CRM.- Index.

 

Schlagwörter zu:

Customer Relationship Management von V. Kumar - mit der ISBN: 9783642201103

Customer Lifetime Value; Customer Loyality; Customer Relationship Management; Database Marketing; Marketing Strategy; A; Marketing; Management; Business and Management, Online-Buchhandlung


 

Kunden Rezensionen: Customer Relationship Management | Buch oder eBook | V. Kumar

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.


 

Kunden, die sich für: "Customer Relationship Management" von V. Kumar als Buch oder eBook

interessiert haben, schauten sich auch die folgenden Bücher & eBooks an: