HBR’s 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter and Mark R. Kramer) () von Harvard Business Review

HBR’s 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter and Mark R. Kramer)
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

27,99 €*

ISBN-13:
9781633699175
Veröffentl:
2020
Seiten:
208
Autor:
Harvard Business Review
eBook Format:
EPUB
eBook-Typ:
Reflowable
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch

 

Schlagwörter zu:

HBR’s 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter von Harvard Business Review - mit der ISBN: 9781633699175

business models; competition; competitive advantage; competitive strategy; competitors; defining strategy; disruption; executing strategy; execution; managing risk; platforms; risk,data analytics; setting strategy; strategic decision making; strategic planning; strategy; strategy execution; value creation; vision, Online-Buchhandlung


 

Kunden Rezensionen: HBR’s 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter | Buch oder eBook | Harvard Business Review

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.


 

Kunden, die sich für: "HBR’s 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter" von Harvard Business Review als Buch oder eBook

interessiert haben, schauten sich auch die folgenden Bücher & eBooks an: