HBR’s 10 Must Reads on Design Thinking (with featured article "Design Thinking" By Tim Brown) () von Harvard Business Review

HBR’s 10 Must Reads on Design Thinking (with featured article "Design Thinking" By Tim Brown)
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

27,99 €*

ISBN-13:
9781633698819
Veröffentl:
2020
Seiten:
192
Autor:
Harvard Business Review
eBook Format:
EPUB
eBook-Typ:
Reflowable
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch

 

Schlagwörter zu:

HBR’s 10 Must Reads on Design Thinking (with featured article "Design Thinking" By Tim Brown) von Harvard Business Review - mit der ISBN: 9781633698819

UX design; change management; creativity; customer feedback; design thinking; digital transformation; experimentation; innovation; leading teams; organization design; problem solving; product development, Online-Buchhandlung


 

Kunden Rezensionen: HBR’s 10 Must Reads on Design Thinking (with featured article "Design Thinking" By Tim Brown) | Buch oder eBook | Harvard Business Review

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.


 

Kunden, die sich für: "HBR’s 10 Must Reads on Design Thinking (with featured article "Design Thinking" By Tim Brown)" von Harvard Business Review als Buch oder eBook

interessiert haben, schauten sich auch die folgenden Bücher & eBooks an: