HBR’s 10 Must Reads on Nonprofits and the Social Sectors (featuring "What Business Can Learn from Nonprofits" by Peter F. Drucker) () von Harvard Business Review

HBR’s 10 Must Reads on Nonprofits and the Social Sectors (featuring "What Business Can Learn from Nonprofits" by Peter F. Drucker)
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

27,99 €*

ISBN-13:
9781633696914
Veröffentl:
2019
Seiten:
224
Autor:
Harvard Business Review
eBook Format:
EPUB
eBook-Typ:
Reflowable
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch

 

Schlagwörter zu:

HBR’s 10 Must Reads on Nonprofits and the Social Sectors (featuring "What Business Can Learn from Nonprofits& von Harvard Business Review - mit der ISBN: 9781633696914

boards; business models; corporate partnerships; development sector professionals; for-profit initiatives; impact; innovation; leaders; mission; nonprofits; not-for-profits; public-private; social enterprise; social entrepreneurship; social sectors; strategy; sustainability, Online-Buchhandlung


 

Kunden Rezensionen: HBR’s 10 Must Reads on Nonprofits and the Social Sectors (featuring "What Business Can Learn from Nonprofits& | Buch oder eBook | Harvard Business Review

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.


 

Kunden, die sich für: "HBR’s 10 Must Reads on Nonprofits and the Social Sectors (featuring "What Business Can Learn from Nonprofits&" von Harvard Business Review als Buch oder eBook

interessiert haben, schauten sich auch die folgenden Bücher & eBooks an: