High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools (PDF) von Frank J. Sansosti

High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.
Assessment and Intervention
 PDF
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar

46,99 €* PDF

ISBN-13:
9781606236710
Veröffentl:
2010
Einband:
PDF
Seiten:
257
Autor:
Frank J. Sansosti
eBook Format:
PDF
eBook-Typ:
Reflowable PDF
Kopierschutz:
Adobe DRM [Hard-DRM]
Sprache:
Englisch
Inhaltsverzeichnis
1. Introduction: What Is High-Functioning Autism/Asperger Syndrome?2. Areas of Impairment3. Consultation and Collaboration Efforts4. Conducting a Comprehensive Assessment5. Improving Academic Skills6. Providing Behavioral Supports7. Enhancing Social Skills8. Using the Individualized Education Program as a Vehicle for Problem-Solving Service Delivery9. Collecting Data, Evaluating Outcomes, and Ensuring SuccessAppendix. Reproducible Forms

 

Schlagwörter zu:

High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools von Frank J. Sansosti - mit der ISBN: 9781606236710

"substance abuse, behavior change, psychotherapy, interventions, addictions, ambivalence, resistance, therapy, counseling field, counseling students, interviewing skills, meth addiction, life coaching, helping professionals, therapeutic relationship, helping professions, professional counselor, core concepts, social workers, transpersonal, rationales, person-centered, exam, cognitive-behavioral, court-ordered, modality, clinicians, evidence-based, revisions, trainers, therapists, counselors, sem, Online-Buchhandlung


 

Kunden Rezensionen: High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools | Buch oder eBook | Frank J. Sansosti

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.


 

Kunden, die sich für: "High-Functioning Autism/Asperger Syndrome in Schools" von Frank J. Sansosti als Buch oder eBook

interessiert haben, schauten sich auch die folgenden Bücher & eBooks an: